Dječji modni svijet
Općenito mišljenje koje vlada među ljudima koji nisu upućeni u rad s djecom je to kako je dovoljno da je dijete, koje sudjeluje u nekoj od navedenih vrsta modnih događanja, slatko, lijepo, dobro itd.
No, to je daleko od stvarne situacije. Dijete se prije bilo kakvog modnog angažmana treba dobro pripremiti kako bi modna revija, snimanje reklama ili modnih kampanja proteklo što bolje i kvalitetnije. Roditeljima zna biti slatko kada se djeca na reviji „popiknu“ ili zaborave što trebaju napraviti, no zaboravljaju jednu stvar – to što je njima to slatko ne znači da je to slatko i simpatično djetetu kojemu se upravo smiju. Djeca takve situacije mogu doživjeti vrlo negativno i upravo je iz tog razloga bitna modna škola u kojoj se djeca u neutralnom području i pozitivnoj atmosferi pripremaju za modne angažmane.
U modnoj školi djeca ne uče samo ravno hodati, već se pazi na njihovo držanje i pravilno hodanje, posebice jer su to djeca u razvoju, a navike stečene u dječjoj dobi ostaju i kasnije. Kroz satove se rade razne koreografije koje djecu mogu dočekati na revijama te ih tako pripremljene neće ništa iznenaditi niti će se naći na nepoznatom terenu. Osim toga rade se i vježbice poziranja kako bi djeca na snimanjima revija i modnih kampanja bila što opuštenija i prirodnija, a samim time i kvaliteta kampanja je bolja.
Dijete u modnoj školi razvija svoje samopouzdanje, upravo zbog posebnosti pristupa djeci, koje se bazira na pojedincu, no djeca unatoč tome rade i u skupinama te razvijaju svoj timski duh. Revije i kampanje nisu na principu dječjih zborova ili plesnih nastupa gdje odjednom može izaći puno djece te se ona djeca koja su sramežljivija stanu iza druge djece da se ne vide te se djeca upravo iz toga razloga u modnoj školi uče i pripremaju kako bi samostalno mogla izaći na pistu ili pred kamere.
Kroz modnu školu, djeca prolaze i edukativne radionice o bontonu, kako bi se znala pristojno ponašati, ne samo na revijama i snimanjima, već i u svakodnevnom životu. Osim toga, djeca uče i o pravilima ponašanja u prometu te o ekologiji budući da je važno usmjeravati djecu na siguran i zdrav život od najranije dobi.
Prije modnog angažmana, uvijek se savjetuje s roditeljima i s djetetom želi li ono nositi reviju ili snimati neku kampanju jer se dijete koje nije spremno na takav javni nastup treba dalje pripremati u modnoj školi kako mu zbog straha ili nervoze takvo iskustvo ne bi bilo negativno. Cilj dječje modne škole je kvalitetno pripremiti dijete na revije i snimanja jer će samo tako i klijenti za koje se rade revije i snimanja i dijete koje je sudionik revije ili snima reviju/kampanju biti zadovoljni.